AMC Entertainment støtter selvfølgelig vinduessystemet

DB - ABLACKAMC (720x332)

Efter rygter om at AMC Entertainment, USA største biografkæde, skulle have underskrevet en hensigtserklæring med Sean Parkers “The Screening Room”, udtaler biografkæden nu sin fulde støtte til vinduessystemet.

Adam Aron, CEO i AMC Entertainment, udtaler at AMC ”tror på vinduerne” og at The Screening Room ”kun er en idé”.

Biografgiganten AMC Entertainment, ejet af Kinas Dalian Wanda Group, forbliver stumme om deres syn på Sean Parker’s Screening Room, trods rygter om at biografkæden har udtrykt støtte til projektet.

Adam Aron afviser at kommentere på den service, som for $50 kan bringe helt nye biograffilm til hjemmet, men udtrykte i stedet sin basale støtte til det eksisterende vinduessystem.

“Selvfølgelig er vinduerne vigtige, og AMC tror på vinduerne,” udtalte selskabets CEO på en konference for aktionærer og fortsatte: ”Vi har ikke udtalt os offentligt om ”The Screening Room””.

”The Screening Room” er stadig kun en idé, indtil de har fået studierne til at underskrive og har film at tilbyde,” afsluttede Aron.